We helpen je graag bij je aankoop en besteden daar de grootst mogelijke zorg aan. Onverhoopt kan het toch gebeuren dat je een klacht hebt over Geboortezorgwinkel of over je bestelling. We vinden dat erg vervelend en lossen het probleem graag op.

Hoe kun je een klacht indienen?

  • Stuur je klacht via e-mail naar [email protected]
  • Per post kan natuurlijk ook. Richt dan je brief aan: Geboortezorgwinkel, Banneweg 6 4205 KX Gorinchem

Hoe lossen we jouw klacht op?

  • We nemen jouw klacht serieus en gaan op zoek naar de beste oplossing. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk een reactie te geven. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht.
  • Samen komen we tot een goede oplossing. Natuurlijk houden we ons aan de gemaakte afspraken. Ook gebruiken we jouw situatie en klacht om deze in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

We hopen niet dat het nodig is, maar we leggen het toch aan je voor: wanneer je niet tevreden bent met de oplossing en afhandeling van je klacht, dan kun je de situatie ter bemiddeling voorleggen aan Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen de klacht onderzoeken en je helpen het probleem verder op te lossen.